Ce poți face pentru a avea succes la Articole Marketing.
Dacă încercați să decideți noi modalități de a vă comercializa afacerea sau dvs. online, încercați să utilizați marketingul articolelor. Scrierea unor articole grozave poate aduce mai mulți clienți ca niciodată pe site-ul dvs. Piesa care urmează este o modalitate excelentă de a începe.
Întotdeauna trebuie să fii sincer și demn de încredere. Mulți oameni nu sunt dispuși să aibă încredere completă în orice citesc online. Dacă aveți reclame pentru produse în care nu credeți cu adevărat, cititorii dvs. vor putea spune și vor avea mai multe gânduri negative despre ceea ce scrieți.
Începe cu un titlu de neuitat. Rețineți că crearea unui titlu este ca și cum ați face o primă impresie. A începe cu putere va atrage atenția cititorului și îl va face să-și dorească să citească mai departe. Fără un titlu bun, articolul tău s-ar putea să nu fie citit niciodată, pierzându-ți timpul și efortul.
Una dintre cele mai mari probleme pe care le întâmpină marketerii în campaniile lor de articole este că nu completează suficiente articole pentru a avea un impact. Articolele tale nu trebuie să fie lungi, dar trebuie să fie de o calitate foarte bună. Și cu cât scrii mai mult și cu cât le trimiți mai multe locații, cu atât șansele tale de succes devin mai mari.
Cercetați subiectul despre care doriți să scrieți înainte de a începe. Cu cât ești mai informat în avans, cu atât mai bine va suna articolul tău. Veți putea să vă arătați cunoștințele, iar scrierea articolelor dvs. va fi un efort ușor. Cititorii preferă conținutul inteligent și ușor de citit.
În fiecare articol pe care îl scrieți, adăugați cel puțin o informație pe care un cititor l-ar putea folosi imediat. Indiferent dacă menționezi o ofertă curentă sau îi înveți o remediere rapidă a computerului, a avea ceva imediat ajută la rezolvarea dorinței consumatorului de satisfacție instantanee. Dacă faceți acest lucru pentru fiecare articol, cititorii vor reveni cu siguranță.
Este o idee bună să amestecați tipurile de articole pe care le scrieți, astfel încât să aveți o varietate din care să alegeți. Nu scrie doar articole „Întrebări și răspunsuri” sau ghiduri „cum să”. Alternați aceste stiluri sau introduceți o listă cu „top 10”. Rotiți printre diferitele tipuri și vedeți care atrag cea mai mare atenție.
Pune toate articolele pe site-ul tău. Nu numai că îi face pe vizitatorii site-ului să dezvolte încredere și să te respecte pe tine și afacerea ta, dar aduce și trafic de cuvinte cheie din motoarele de căutare. Asigurați-vă că vă puneți articolele într-o zonă proeminentă, ușor de localizat a site-ului.
Verificați întotdeauna articolul dvs. În timp ce un verificator ortografic este o resursă utilă, asigură-te că nu devii prea dependent de el. Citiți înapoi scrisul pentru a vă evalua gramatica și pentru a verifica dacă există alte greșeli. Luați în considerare ca altcineva să o citească înainte de a trimite lucrarea.
Articole de marketing - încercați să utilizați o variantă de propoziție în articolele dvs.! Nu folosi doar toate propozițiile lungi sau scurte în paragrafele tale. Utilizați puțină varietate în propoziții, un amestec de propoziții lungi și scurte funcționează bine. Acesta va menține un flux în care cititorii tăi pot intra cu ușurință, iar apoi vor dori să citească până la sfârșitul conținutului tău.
Includeți biografia dvs. în fiecare articol. Biografia dvs. ar trebui să ofere informații relevante despre dvs. și ar trebui să aibă un link către site-ul dvs. Dacă un cititor a găsit articolul dvs. util, vă va urma linkurile pentru a obține mai mult conținut similar. Acest link va facilita cititorului posibilitatea de a ajunge la site-ul dvs. Cititorii sunt, de asemenea, mai predispuși să se conecteze personal la un autor după ce le-au citit biografia.
Nu trebuie să fie dificil să începi o strategie eficientă de marketing pentru articole. Este nevoie doar de puțin timp pentru a începe comercializarea articolelor. Nu uitați decât tehnicile pe care le-ați învățat aici și, în curând, veți avea succes.