A legfontosabb tippek és trükkök az e -mail marketinghez
Üdvözöljük az e -mail marketing csodálatos világában! Akár kezdő, aki soha életében nem írt marketing e-mailt, vagy tapasztalt szakértő, sok feliratkozási listával, az ebben a cikkben található tippek olyan dolgokat fognak megtanítani, amelyekre korábban soha nem gondolt. Olvasson tovább, hogy tanulhasson!
Amikor e -mailt küld ügyfeleinek, kiváló javaslat az alacsonyabb árak követése. Például linkelhet egy olyan kifejezést, amely azt mondja: „Fogd meg”. Ezenkívül az e -mail végén szerepelhet egy olyan mondat, amely azt mondja: "Légy tagja annak érdekében, hogy termékeink ára alacsonyabb legyen."
Minél könnyebb feliratkozni e -mail hírlevelére, annál több feliratkozója lesz. Ha fizikai üzlete van, kérje vásárlói e -mail címét, amikor vásárolnak. Ha webhelyen értékesít, kérje meg a címét, amikor készen állnak a kijelentkezésre.
Adjon hasznos tippeket vagy információkat ügyfeleinek minden marketing hírlevélben. Tekintse a hírlevelet lehetőségnek arra, hogy bemutassa szakterületén szerzett szakértelmét. Ügyfelei jobban bíznak Önben, ha látják, hogy mennyit tudnak, és nagyobb valószínűséggel vásárolnak Öntől termékeket vagy szolgáltatásokat.
Próbáljon hetente csak egy e -mailt küldeni. A legtöbb ügyfél naponta sok üzenetet kap, és nincs ideje elolvasni az összeset. Ha túl sok üzenetet küld, akkor csak a rendetlenség része lesz. Előfordulhat, hogy kihagyják őket, vagy ami még rosszabb, törlik őket anélkül, hogy elolvasnák!
Stratégiailag tervezze meg, mikor fognak e -mailjei eltűnni. Az emberek nem szeretik, ha kellemetlen időben kapnak e -maileket, különösen, ha gyorsan kell cselekedniük. Legyen figyelmes azzal, hogy az ajánlatait kényelmesen és egyszerűen ki tudják használni az emberek, és több értékesítése lesz, mint egyébként.
Tegye közzé hírlevelének grafikus és animációs verzióját a webhelyén. Ezután küldje el e -mail listájának a hírlevél egyszerű szöveges változatát, amely tartalmazza a webes verzióra mutató linket. Ez elég egyszerűvé teszi az e -maileket, hogy megakadályozza a spam mappába való átirányítást, valamint arra ösztönzi ügyfeleit, hogy látogassanak el webhelyére.
A marketing e -mailek alján helyezzen el egy linket, amely lehetővé teszi az emberek számára, hogy könnyen leiratkozzanak. Ha valaki nem akarja megkapni az üzeneteit, akkor egyszerűbb módja annak, hogy leiratkozzon, és nem a spam mappába kerül. Ezenkívül segít megvédeni hírnevét olyan vállalkozásként, amely tiszteli ügyfeleit.
Tervezze meg marketing e -mailjeit, hogy a számítógépeken kívül könnyen olvashatók legyenek mobileszközökön is. Egyre többen nézik meg e -mailjeiket mobiltelefonjuk segítségével. Ha az üzenet nehezen olvasható a telefonjukon, akkor valószínűleg törlődik anélkül, hogy a tartalmat elolvasnák.
Ne használja a képeket a legfontosabb információk továbbítására. A mai e-mail kliensek többsége, különösen a webalapú, nem jeleníti meg megfelelően ezeket a képeket. Ez csúnyává vagy akár olvashatatlanná teheti üzeneteit, ha túlságosan támaszkodnak a képekre. Használjon világos és olvasható szöveget a releváns információkhoz, és győződjön meg arról, hogy minden képen van leíró alt címke.
Ne felejtse el minden e -mail végén feltüntetni a hatékony cselekvésre ösztönzést. Ez lehetővé teszi a címzettek számára, hogy megtudják, milyen műveleteket várnak el tőlük, miután elolvasták az e -mailjeiket. Ha rendelkezik linkekkel, tegye azokat nyilvánvalóvá, és adja meg a használati utasításokat. A linkeket az e -mailek tetején és alján is elhelyezheti a nagyobb láthatóság érdekében.
Ha a legelső kampányát hozza létre, vagy éppen módosítja a már futó kampányokat, használja az itt felsorolt stratégiákat, hogy hatékony és sikeres legyen. Mások szaktudásának felhasználása nagyszerű módja annak, hogy fejlessze saját készségeit, új technikákat sajátítson el, és olyan sikereket érjen el, amelyeket soha nem gondolt volna, ezért kezdjen el dolgozni még ma!