A cikkmarketinggel is lehet pénzt keresni!
Nagyon nehéz megtanulni minden elképzelhető részletet az online üzletről, és ezért sokan tartózkodnak tőle. Az igazság azonban az, hogy nem kell minden alapot lefednie, csak el kell sajátítania egy technikát. Kövesse ezt a cikket, miközben lefektetjük azt a technikát, hogy sikeres cikkértékesítővé váljon.
Tartsa naprakészen tartalmát, és győződjön meg arról, hogy a régebbi tartalom időtálló. Bár a dolgok folyamatosan változnak, próbáljon meg frissített linket hozzáadni a régi cikkekhez. Ha a látogatók először régi cikkeket találnak elavult információkkal, akkor a megvalósított linken keresztül könnyen megtalálhatják az aktuális verziót. Használja ki azt a lehetőséget, hogy webhelyén olyan lehetőségek állnak rendelkezésre, amelyek lehetővé teszik az olvasók számára, hogy a cikkeket a legújabb és a kapcsolódó tartalom szerint rendezzék.
Együttműködés más webhelyekkel, hogy új helyeken jelenjenek meg cikkei. A legtöbb webmester boldogan engedélyezi a vendégblogot, mert értékelik a tartalmat is. Vissza fognak linkelni webhelyére, növelve népszerűségét a keresőmotorok iránt. Próbálja meg közzétenni cikkét egy jól ismert oldalon, hogy jelentősen növelje a forgalmat.
Ha mikroblog oldalakat fog használni vállalkozása népszerűsítésére, akkor a közzététel megkezdése előtt győződjön meg arról, hogy megértette a funkciójukat. Ha nem tartja be az etikettet és a formátum használatát, akkor többet árthat, mint használhat vállalkozása hírnevének és online jelenlétének.
Győződjön meg arról, hogy megfelelően tanulmányozza az összes cikket. Azt akarja, hogy ismert legyen, akinek nagyszerű információi vannak, nem pedig az, aki hazugságokat és hamis tényeket szór ki. Semmi sem ölheti meg hírnevét gyorsabban, mint ha hazugnak vagy lusta írónak bélyegezik.
Ne helyezzen értékesítési helyeket és önreklámozó linkeket a cikk törzsébe, amikor megpróbálja értékesíteni. Arra kell összpontosítania, hogy SEO barát legyen, és legalább 4-5 alkalommal elhelyezze kulcsszavait. Ez valóban nagy értéket adhat a cikkéhez.
Használja a szerzői erőforrás mezőt, vagy használja a cikk végét a webhelyére mutató linkekhez. Ezeken a területeken kell összpontosítania az önreklámra. Próbáljon legalább 1-2 linket hozzáadni ezekhez a területekhez. "Cselekvésre ösztönzést" biztosítanak az olvasóknak, hogy további információkat találjanak webhelyéről.
Mielőtt valaki forgalomba hozna egy cikket, meg kell vizsgálnia a médiát, ahol forgalmazni fogja a cikket, és tanulmányoznia kell más, már megjelent cikkeket. A hatékonyabb cikkek elolvasása után javíthatja cikkét.
Ha egy cikk a lehető legjobb marketinget nyújtja, néha a cikk helyéhez kapcsolódik. Ha megtalálja a legjobb publikációt a cikk közzétételéhez, nagy hatással lehet arra, hogy ki fogja megtekinteni a cikket. A jó döntések nagyszerű eredményekhez vezethetnek a cikkek marketingjében.
Elemezze az iparág legjobb PR webhelyeit, és győződjön meg arról, hogy legalább négy cikket küld be mindegyikhez. Ez az egyik legjobb módja annak, hogy növelje az expozíciót, mivel azt szeretné, hogy a cikk az üzletág legjobbjai kezébe kerüljön.
Az eredeti tartalom az egyik legfontosabb dolog, amellyel rendelkeznie kell, amikor a cikkek marketingjébe kezd. A keresőmotorok az új információkkal rendelkező cikkeket magasabb rangra helyezik, mint a lényegében újranyomtatott cikkeket. Sok írási szolgáltatás olcsó, kiváló minőségű cikkeket kínál, amelyek nagy segítséget jelenthetnek Önnek.
Mint korábban említettük, nem kell felfognia minden marketingtechnika minden egyes aspektusát. Maradhat csak a cikkmarketingnél, és felépítheti vállalkozását. Csak kövesse az itt bemutatott tippeket, és jó úton halad az önfenntartó, nyereséges vállalkozás létrehozása felé.