E-mail marketinggel szeretne foglalkozni? Itt van, hogyan!
Az e-mailes marketingstratégia használata egy olyan módszer, amely nem avult el. Más marketing módszerek is megjelentek és átvették az e-mail marketinget. Az új stratégiák beáramlása biztosítja, hogy az e-mail marketing kampányok a technológia élvonalában maradjanak. Olvasson tovább, hogy megtudja, hogyan tervezhet sikeres e-mail marketing kampányt.
A marketing e-mail elején és végén tartalmaznia kell egy cselekvésre való felhívást az ügyfelek számára. Tisztázza, mit szeretne tenni ügyfelével, és tartalmazzon legalább két nyilvánvaló linket a webhelyére. Használjon világos javaslatokat, amelyek az ügyfeleket arra az ajánlatra irányítják, amelyet az Ön e -mailje hirdet.
Küldjön e -maileket, amelyek megfelelnek a célközönségnek. Ahogy növeli olvasói számát, bátorítsa előfizetőit, hogy barátaik is feliratkozzanak az Ön e-mailjeire. Győződjön meg arról is, hogy az e -mailben elküldte az előfizetési linket. Ez segít meglévő ügyfelei számára, hogy linket küldjenek barátaiknak. Ezzel a módszerrel organikusan bővítheti listáját.
Kerülje a túl sok grafika használatát marketing hírleveleiben. Sok e-mail olvasó blokkolja a grafikákat, ami miatt egyesek figyelmen kívül hagyják azokat az információkat, amelyek nem állnak rendelkezésre szöveges formátumban. A levélszemét mappa a fényképekkel feltöltött e-mailek valószínű célhelye.
Ha azt szeretné, hogy az e-mail marketingüzenetei az interneten keresztül az emberek postafiókjába folyjanak, fontolja meg, honnan küldi őket. A legjobb, ha gyakran küldünk ismert és stabil IP-címekről. Az új IP-helyekről érkező hirtelen hullámok gyanút kelthetnek, sőt az internetszolgáltatók blokkolásához és feketelistákhoz vezethetnek.
A szín fontos, még akkor is, ha e-mailről van szó! E-mail üzeneteinek egységes színsémával kell rendelkezniük, amely egyszerre professzionális és könnyen olvasható. Ez különösen fontos, ha elkezdi a fejlettebb, gazdag HTML-üzenetek tervezését. Ha nem biztos abban, hogy saját maga választja ki, egy kis internetes kutatás a kiváló színsémák felé mutathat.
Próbálja meg a lehető legegyszerűbbé tenni az ügyfelek számára, hogy leiratkozhassanak e-mailjeiről. Ha nem teszik egyszerűvé, akkor úgy érzik, hogy túlságosan rámenős, és előfordulhat, hogy elzárják őket termékétől vagy vállalkozásától. Adjon nekik lehetőséget, hogy leiratkozzanak egyes e -mailjeikről vagy mindegyikről.
Tervezze meg marketinges e-mailjeit úgy, hogy a számítógépeken kívül a mobileszközökön is könnyen olvasható legyen. Egyre többen nézik meg e-mail üzeneteiket mobiltelefonjuk segítségével. Ha az üzenet nehezen olvasható a telefonján, akkor valószínűleg törlődik anélkül, hogy a tartalom elolvasásra kerülne.
Ne küldjön túl sok információt egy e-mailben. Az ügyfelek csalódottak és elkeseredettek lesznek, ha egyetlen e -mailben túl sok információ található. Ehelyett adjon meg elegendő mennyiségű információt egy sor e-mailben, és győződjön meg róla, hogy mindegyik tartalmaz néhány bekezdést. Ez leköti a figyelmüket.
Kövesse ügyfeleit azzal a lehetőséggel, hogy társuljanak Önnel. Írjon be egy parancsot az e-mailjébe, amely az alábbi linkre kattintva azonnal csatlakozhat. A befejező utóirat tájékoztathatja őket arról, hogy ne késsenek el ezzel a hihetetlen lehetőséggel, hogy kapcsolódjanak az Ön cégéhez.
A regisztrációs lista bizonyítása nagyszerű módja annak, hogy megtalálja a potenciális ügyfeleket, akiknek e-maileket küldhet. Ez bárhol lehet a webhelyén, feltéve, hogy van egy könnyen elérhető hely, ahová előfizetői frissíthetik beállításaikat.
Amint azt már tudja, az e-mail marketing továbbra is életképes marketing lehetőség vállalkozása számára. Ha felhasználja az itt tanultakat, és továbbra is új e-mail marketingstratégiákat dolgoz ki, akkor az elkövetkező években hasznot fog látni e-mail marketing programjából.