Intelligens megoldások az e-mailes marketingstratégiákhoz
Az e-mail marketing az internet kezdete óta létezik. Bár léteznek spamszűrők és programok, amelyek blokkolják a nem kívánt üzeneteket az adott személy postafiókjából, a sikeres e-mail marketing kampány mind a címzett, mind a feladó számára előnyös. Az alábbi ötletek megtaníthatják, hogyan segíthet másoknak, miközben növeli vállalkozása nyereségét.
Kövesse a kapcsolattartókat, akikkel a kiállításokon találkozott. Gyűjtse össze az emberek telefonszámát, amikor megállnak az asztalánál, és hívja fel őket néhány héten belül a találkozást követően. Használja az utólagos hívást, hogy jelentkezzen be kapcsolattartójával, és kérdezze meg tőle, szeretné-e e-mailben megkapni marketing hírlevelét.
Olyan embereknek kell lenniük, akik szeretnék megkapni az Ön e-mailjeit, dupla feliratkozással. Bár ez túlzásnak tűnhet, ez biztosítja, hogy az egyén valóban akarja az Ön e-mailjeit, és csökkenti annak valószínűségét, hogy Ön bajba kerüljön spam küldésével.
Ha vannak képei vagy grafikái, helyezze el azokat az e-mail üzenet bal oldalán. Ügyeljen arra, hogy a cselekvésre ösztönző elem mindig ezen az oldalon legyen. A kutatások dokumentálták, hogy ez a hely csaknem kétszer annyi kattintást eredményez a termékére, szolgáltatására vagy webhelyére, mint ha ezeket az elemeket bárhol máshol elhelyezné.
Soha ne küldjön e-mailt ügyfeleinek hetente többször. Ügyfelei elfoglaltak, és nem akarják, hogy túl sok üzenet bombázza őket. Ha túl gyakran küld e-maileket, akkor valószínűbb, hogy az ügyfelek abbahagyják az olvasást.
Legyen professzionális az e-mailjeinél. Ne küldjön mutatós weboldalaknak tűnő e-maileket. Ez személytelennek tűnik a címzett számára. Ne feledje továbbá, hogy sok levelezőprogram nem jelenít meg HTML-képeket. Tehát ne a képekre koncentráljon az e-mailjeiben. Legyen tömör, szakszerű és hívogató, hogy mindenki elolvashassa.
Tegye közzé hírlevelének grafikával és animációval ellátott változatát webhelyén. Ezután küldje el e-mail listájának a hírlevél egyszerű szöveges változatát a webes verzióra mutató hivatkozással. Ez elég egyszerűvé teszi az e-mailjeit ahhoz, hogy ne kerüljön átirányításra a spam mappába, és arra ösztönzi ügyfeleit, hogy látogassák meg webhelyét.
Annak érdekében, hogy e-mailjei a lehető legprofesszionálisabbnak tűnjenek, fektessenek egy kicsit a tervezésbe. Használjon következetes elrendezést, színsémát és logót minden üzenetéhez. Ez azt a benyomást kelti az előfizetőiben, hogy megbízható, hiteles forrásból hallanak. Így jobban odafigyelnek, és nagyobb hitelességet biztosítanak a tartalomnak.
Használjon passzív és aktív visszajelzést, hogy e-mailes marketingtevékenységeit kiemelje. Az aktív visszajelzés azt jelenti, hogy az olvasóktól javaslatokat és véleményeket kérünk. A passzív visszajelzések sokkal finomabbak lehetnek, sőt, az olvasók észre sem vehetik. Több tucat forrás áll rendelkezésre, hogy megtudja, mely linkjei kapnak kattintást.
Meg kell próbálnia egy e-mail listát a lehető legjobban összeállítani a személyes és az internetes hálózatépítésből. Ne vásároljon vagy béreljen olyan névlistákat, amelyeket e-mailben küld el az üzlet fellendítése érdekében. Nincs garancia arra, hogy az Ön által felkeresett személyek közül bárki érdeklődni fog, és még az is előfordulhat, hogy értesítik az e-mail szolgáltatóját.
A marketingcélokra használt, megfelelően formázott e-mail nem jelenik meg marketingként az ügyfele számára. Ha értékes szolgáltatásokat kínál ügyfeleinek, akkor ők aggódva várják majd, hogy elolvassák az Ön által kiküldött üzeneteket. Ez segíti vállalkozását, mert növeli a bevételt. Ez azt jelenti, hogy hűséges vásárlói lesznek, akik szívesen költenek pénzt az Ön által nyújtott termékekre és szolgáltatásokra. Használja ezt a cikket e-mail marketingkampányának javításához, nyereségszerzéshez és vállalata márka ismertségének javításához.
konyhai füstölő pisztoly,sous vide készülék,thermomix tm5,greenegg,szuvidált kacsamell
4. greenegg
konyhai füstölő pisztoly,sous vide készülék,thermomix tm5,greenegg,szuvidált kacsamell