Cikkeinek hatékony értékesítésének módjai
Böngészhet az interneten, és szó szerint több ezer sikertörténetet olvashat, amelyek középpontjában olyan emberek állnak, akik online marketinggel szerezték vagyonukat. A legtöbb ilyen emberben van valami közös: mindannyian cikkmarketinget használtak webhelyeik népszerűsítésére. Ebben a cikkben elmagyarázunk néhány kulcsfontosságú pontot, amelyeket tudnia kell erről a marketingmárkáról.
Amikor affiliate marketing cikkekhez ír másolatot, a mondatokat röviden és hozzáférhetően szeretné tartani. Ha az egyes mondatokat tizenhat szónál rövidebbre hagyja, akkor az írása koncentrált marad, és olvasói továbbra is érdeklődnek. Ha hosszú mondatok közepette állandóan eszmét cserél, elveszti olvasóit.
Ismerje meg díjszabását. A leányvállalatokkal együttműködő cégek különböző díjakat számítanak fel, néha attól függően is, hogy milyen marketing tevékenységet tervez számukra. Tekintse meg ezeket a díjakat, és ügyeljen azokra a díjakra, amelyek a szerződésben rejtett „indítási” díjak lehetnek. Ne fizessen valamiért, ha nem tudja, mi az.
Tartsa naprakészen kulcsszavait. A kezdeti kutatás nagyon fontos, de ne hagyja, hogy itt érjen véget. Folyamatosan kutasson, hogy megtudja, mely kulcsszavak még mindig hasznosak az Ön számára. Ha az egyik kulcsszó már nem népszerű, de egy másik releváns felkapott, kapcsolja ki őket!
Koncentráljon arra, hogy hasznos tartalommal lássa el látogatóit. Minden leendő vásárló vagy ügyfél tudni akarja, hogy valamit kihoz a cikkéből; ha tetszik nekik, amit olvasnak, többet akarnak öntől.
Miközben a forgalom növelésére vagy a termékek értékesítésére törekszenek, a legtöbben saját maguk is megpróbálják ezt megtenni. Kell lennie egy ötletnek, hogy a tartalom jól írjon. Ahhoz, hogy jó író legyen, jó nyelvtani ismeretekkel kell rendelkeznie, és ismernie kell a helyes írásjeleket. Időnként művészi technikákat, például alliterációkat vagy szójátékokat észlelhet. A legjobb íráshoz azonban a tanult módszertanon kívül természetes rátermettség is kell. Van egy kreatív elem, amit nem lehet megtanulni.
Keressen egy bloggert a keresett úti célból. Biztosan őszinte információkat fog kapni egy bloggertől, aki az adott városban él. Vegye fel a kapcsolatot ezzel a személlyel, hogy személyes ajánlásokat kapjon azokról a csodálatos helyekről, amelyeket érdemes megnéznie, vagy mely éttermekben érdemes enni.
Győződjön meg arról, hogy cikkei tartalmazzák az olvasó által keresett információkat. Az egyszerű művelet, amikor a kulcsszavakat megismételjük rengeteg kitöltővel, anélkül, hogy az olvasó által kívánt valódi tartalom szerepelne, a semmibe vehető felgyorsított úton halad. A cikknek olyannak kell lennie, amelyet az emberek szívesen olvasnak.
Ellenőrizze, és ismételten ellenőrizze a cikkben található hibákat. Nem szeretné, hogy cikkében bármiféle hiba legyen, akár helyesírási, nyelvtani vagy formázási hibák. Ha megengedi, hogy ezek a hibák átsuhanjanak a beküldéskor, sokat veszít a hitelességéből az olvasók szemében, akik máshol keresik a pontosságot.
Tartsa szem előtt olvasója figyelmét. Senki sem szeret olyan cikket olvasni, amelynek bekezdései csak dübörögnek. Tökéletesítse ezt úgy, hogy minden bekezdés hat mondat alatt marad. Ha többet szeretne mondani valamiről, egyszerűen kezdjen újat. Ez megakadályozza, hogy a cikk elakadjon.
A közösségi média a cikkmarketinges legjobb barátja. Az olyan oldalak, mint a Twitter és a Facebook, új olvasóközönség megszerzésére használhatók. Csak tegye közzé a frissítéseket, amikor új cikkeket tesz közzé webhelyén. Megkérheti követőit is, hogy osszák meg cikkeit barátaikkal a forgalom még nagyobb fellendítése érdekében.
A programok és szolgáltatások átírása növelheti a marketingprogramokban felhasználható cikkek teljes mennyiségét, de nem szabad kizárólag rájuk hagyatkozni. A megpörgetett és átírt cikkek nem olyan népszerűek az olvasók vagy a keresőmotorok körében, mint az eredeti tartalom. A cikkek marketingkampányának központi eleme mindig a kiváló minőségű, kézzel készített cikkek legyenek.
Folyamatosan írjon, hogy fejlessze képességeit. Mint minden készség esetében, minél többet gyakorol, annál jobb lesz. Próbáljon meg továbbra is különféle témákról és különböző hangnemekben írni. Megtudhatja, mi működik az Ön számára, és növeli a gépelési sebességet is.
Ne próbálja mások munkáját a sajátjaként átadni. A cikkmarketing aranyszabálya az eredetiség. A tartalomnak a sajátjának kell lennie, különben tartalomtolvajként szerez majd hírnevet az iparágban, és az újdonsült karrierje véget ér, mielőtt elkezdődik.
Noha ebben a cikkben jó néhány nagyszerű cikkmarketing tippel foglalkoztunk, mégis észre kell vennie, hogy sokkal többet kell tudnia általában az internetes üzletről. Segít, ha mindig hajlandó diák lenni, nem pedig azt feltételezni, hogy mester vagy. Tehát ne felejtsen el olvasni további tippeket a cikkmarketingről.